Diyar-ı Hayal: Yazar: Sibel

20 Ekim 2011 Perşembe

Yazar: Sibel

"miss reality"

1986 Bursa doğumlu olup dışarıda iş hayatıma evde yazı çalışmalarıma devam etmekteyim.
Hayallerimin prensiyle kısa süre önce evlendim.
Öyle beyaz atı yoktu ama makul geldi ben mantık kadınına.
Darısı başınıza dostlar.
Maalesef her hayal gerçek olmuyor.
Hayalimdeki gibi hukuk okuyup gerçeği yalnız gerçeği söyleyeceğime and içemedimse de gerçeği yalnız gerçeği yazacağıma söz verdim kendime.
Bu yüzdendir ki nick gereksiz, yalnız ben varım diyerek "Sibel" olarak başladım yazmaya.

İyi okuyucu hikayeden anlar, gereken değeri verir dediler; bende hak verdim, sonunda düştüm internet ortamına.

Düşmek dememeliyim, yükselmek bu aslında; birbirinden değerli yazarlardan oluşan bir ekipte bulunmak herkese nasip olmuyor nihayetinde.

Kalplermizin kraliçesi dRs, başımızın tacı tgb ve bendeniz doğrucu sibel ile çıktık bu yola.

Yollarımıza serilen okuyucu gülleriyle; molalarda yeni yazarları aramızda görerek devam etmek dileğiyle...

Hayatta farklı hikayelerimiz varsa da biz bizeyiz şunun şurasında.
Paylaşalım, okuyalım, okutalım; bu blog sizin diyar-ı hayaliniz, durmayalım! :)

Yazar hakkında daha fazla bilgi ve hikayeleri için sayfasını ziyaret edin:

Hiç yorum yok:

Okurken Biraz Müzik Almaz mıydınız :) ..?